Sila klik link di bawah ini. Terima kasih :)

Dengarkanlah...

Wednesday, August 31, 2011

Selamat Menyambut Hari Raya Eidilfitri 1432 H

Allahu Akbar…
Allahu Akbar…
Allahu Akbar…
Laa Ilaaha Illallaah Wallaahu Akbar…
Allahu Akbar Wa Lillaahilhamd...

 Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Rasanya belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin kepada semua rakan-rakan  yang mengenali saya ataupun tidak serta seluruh ummat Islam.

Alhamdulillah, akhirnya kita sama-sama dapat menyambut hari kemenangan ini setelah sebulan berpuasa yakni menahan lapar dan dahaga serta berjaya mengawal nafsu dari melakukan perkara yang  dilarang oleh Allah swt. Kita juga sama-sama dapat berkumpul bersama sanak saudara dan sahabat handai bukan untuk suka-suki tapi demi menjaga hubungan kekeluargaan dan silaturrahmi yang lahir atas kalimah Laa Ilaaha Illallaah...

Di sini saya dengan rasa rendah diri ingin memohon maaf kepada semua sahabat-sahabat yang membaca artikel ini kalau la terdapat salah dan silap selama kita berkenalan sama ada diluar @ di alam maya ini.

Dengan itu saya menjemput sahabat-sahabat sekalian hadir ke rumah saya yang dah sedia terbuka pada bermula 1 syawal hingga 13 syawal ini. Selagi stok masih ada...Tapi dengan niat untuk bermaaf maafan dan mengeratkan silaturrahim. Kalau datang nak makan je lain kali boleh datang...hehehe:)

Meh nak berpantun sikit, kalau ada bran jawab laa...

Tumpah air kena lap,
Jatuh sampai bawah meja makan,
Kalau ada salah silap,
Harapnya sudi la dimaafkan.

Ada lagi nie...

Anak Pak Zakaria namanya Fathi,
Dia suka minum air dalam tin,
Selamat Hari Raya Eidilfitri,
Maaf Zahir dan Batin...:)

0 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
;